_دلگیرم _
_دلگیرم _



دلگيرم از رسم دستهايم


وقت نوشتن از تو


ببين چگونه مرا


بي تو براي فرداهايي

تنها ، مينگارند


دلگير از چشم هايم


از اين ابر هاي هميشه باراني

مي بارند و ميشويند


آرزو هاي مرا زير پاي دل ديوانه ي تو
دلگير از اين تن


كه مي رقصد به دست وحشي باد
در هر سو
به خيال تو محو تماشا


دلگيرم من از اين دل
كه چه ها كرده است


سوز اين سازهاي ناگفته ام


شكستند مرا در من


شايد رفته باشي اما


من هنوز با تو در


ميدان من عاشقانه


در جنگ و ستيزم



نظرات شما عزیزان:

Nahid
ساعت19:05---13 مهر 1393
سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید
مجتوای زیادی داره
لذت بردم از همه چی به خصوص مطالب
خیلی ممنونم
لینکتون میکنم
شما هم لینکم کن پشیمون نمیشی
بهم سر بزن
بازم میام سر میزنم
پستاتو بیشتر کن
فعلا بابای
پاسخ:با سلام دوست عزیز از اینکه مطالب مرور کردی از صمیمه قلبم تشکر میکنم بعد در مرود لینک با افتخار لینک شدی و اما در آخر پست های که میزنم مخاطب خاص نمیدونم نداره اینا همش حرفای دل هست وقت کنم چشم حتما تعدادمطالب افزایش میدم ممنون سر زدین....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 11:5 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه